detail

Odborný koordinátor servisního marketingu (m/ž)

Náš útvar řídí servisní síť Škoda Auto v ČR. Koordinuje zavedení nových servisních konceptů a služeb v souladu se stanovenou strategií Škoda ke zlepšení celkové výkonnosti servisní sítě a ke zvýšení nejen zákaznické spokojenosti, ale i k udržení loajality zákazníků dle filozofie Human Touch.

Co u nás budete dělat?

  • Zajišťovat servisní obchod a prodej originálních dílů a příslušenství v servisní síti Škoda Auto ČR
  • Vyhodnocovat výkonnost trhu, čerpání tržního potenciálu, plnění stanovených cílů a navrhovat nápravná opatření při odchylkách
  • Stanovovat krátkodobé a dlouhodobé obchodní cíle, bonusovou a jinou motivační politiku
  • Zodpovídat za rozvoj produktů, ceny dílů a příslušenství, marketing, komunikaci a PR v oblasti servisu
  • Sledovat konkurenci a obecně vývoj trhu
  • Zodpovídat za strategii rozvoje produktů Škoda Care (pojištění, předplacený servis a prodloužená záruka)
  • Implementovat koncernové postupy a prodejní koncepty na regionálním trhu

Co musíte znát, mít a umět?

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Odbornou praxi: předchozí práce v oblasti aftersales
  • AJ - úroveň B1 (středně pokročilá znalost)

Co od nás můžete získat?

  • Moderní mezinárodní pracovní prostředí
  • Práci s nejnovějšími technologiemi
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
  • Bezúročnou zápůjčku na bydlení a rekonstrukci
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost výjezdů do zahraničí

Pracoviště

lokalita

Praha

Kontakt

Lucie Maršálová
ŠKODA AUTO a.s.
Lucie Maršálová
 +420 730 861 873